Jako agencja eventowa realizujemy projekty, które całościowo odpowiadają na potrzeby i wymagania Klientów, zgodnie z podejściem „design thinking” i „experience marketing”.
Posiadamy doświadczenie w obszarze lifestylu, sportu, CSR oraz działań społecznych we współpracy z lokalnymi aktywistami.
Jesteśmy obecni na największych festiwalach muzycznych w Polsce. Swoją kompetencję umacniamy prowadząc profil facebookowy o festiwalach NaFest.pl
Kreujemy wydarzenia korporacyjne które integrują i bawią.
Edukujemy. Stworzyliśmy autorski program Razem Na Drodze którego głównym celem jest budzenie świadomości, zwiększanie wyobraźni i bezpieczeństwa najmłodszych uczestników ruchu drogowego.
Informujemy. Wszystkich wygłodniałych, szukających, ciekawych wydarzeń w Warszawie zapraszamy na Nuda w Mieście.
_________________
Kochamy design, digital oraz nowe technologie. I to z wzajemnością!
Wierzymy, że ludzie nie konsumują produktów, ale wartości, jakie za nimi stoją. Dlatego z grupami docelowymi prowadzimy dialog. Budujemy relacje. Inspirujemy nowe pokolenia zaprzyjaźniając ich z marki, które konsumenci pokochają.
Działamy kompleksowo. Pozostawiamy wspomnienia. Tak definiujemy nasz zysk.
_________________
Za naszym sukcesem stoją ludzie. Kluczem jest różnorodność kompetencji i zainteresowań w zespole. Horeca Group tworzą osobowości różne, ale umiejące się ze sobą doskonale komunikować i wspólnie tworzyć projekty docierające precyzyjnie do wyznaczonych grup docelowych.

JESTEŚMY ZWYCIĘZCAMI

agencja eventowa roku

Badanie Kantar MillWard Brown do Raportu Media&Marketing Polska Agencja Eventowa Roku 2017, oparte o satysfakcję klientów, przyniosło nam wyróżnienie. W badaniu pod uwagę wzięto 19 agencji eventowych, przepytanych zaś zostało ponad 120 Klientów, którzy w ciągu ostatniego roku współpracowali z ocenianymi firmami. Zadawano pytania m.in. o przejrzystość wykorzystania budżetu, umiejętność wykorzystania nowych mediów i nowych technologii w realizacji projektów, przestrzeganie etyki zawodowej i jakość Client Service. We wszystkich tych kategoriach otrzymaliśmy bardzo wysokie oceny od swoich Klientów. Szczególnie wysoko oceniona została zgodność realizacji wydarzeń z oczekiwaniami Klientów, przestrzeganie etyki zawodowej i umiejętność zorganizowania kompleksowych eventów na terenie całego kraju. Wysoko, powyżej średniej badania, została oceniona też jakość współpracy z agencją i obsługi Klienta. Dziękujemy!

Zdobyliśmy dwie nagrody na międzynarodowym konkursie Eventex 2018
I miejsceBest CSR Event” z projektem Po Stronie Natury dla marki Żywiec Zdrój

oraz

Best Experiential Event” z projektem Reebok Fit Shop dla marki Reebok

Zdobyliśmy tytuł „Najlepszy Dostawca Roku 2017” w wewnętrznym konkursie organizowanym przez Żywiec Zdrój

nominacja, w międzynarodowym konkursie „EUBEA, European Best Event Awards” the International Festival of Events and Live Communication, w kategorii Best B2C Event za projekt „Heineken City on Opener Festival 2014” 


POCZĄTKI …

Horeca Group powstała w 2004 roku, jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem poprzez sektor horeca. Pierwszym dużym sukcesem było stworzenie strategii dla marki Orbit – „Orbit. Jedz, Pij, żuj”, która zdobyła międzynarodowe uznanie wewnątrz organizacji Wrigley, a marka do dziś posługuje się tym przekazem w komunikacji ATL-owej. Od tego czasu stworzyliśmy wiele rozpoznawalnych eventów m.in.kampanię społeczną “to się NOSI nad Wisłą” dla Miasta Stołecznego Warszawy, koncert jubileuszowy z okazji 60 lecia Jazz Jamboree, wystawę plakatów od początku powstania festiwalu Jazz Jamboree z udziałem znakomitych twórców Polskiej Szkoły Plakatu, Heineken Stage na Opener Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup”, „The Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks oraz wiele znaczących wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych.

Zrealizowaliśmy projekty dla
pracowaliśmy dla

Poznajmy się bliżej! biuro@horeca.com.pl