Horeca Group wygrywa Złotego Spinacza!

Poznaliśmy laureatów konkursu Złote Spinacze 2019. Jury konkursowe przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy. W kategorii Event Społeczny Złotego Spinacza zdobyła agencja kreatywno – eventowa Horeca Group. Rozdanie nagród XVII edycji konkursu …

Lifting bez skalpela – czyli jak bezinwazyjnie łączyć światy offline i online

Postępująca transformacja cyfrowa i szybki rozwój technologii napędzają rozwój dzisiejszego biznesu. Rozpoczynając od produkcji – produktów spożywczych, farmakologicznych czy branży automotive, gdzie optymalizacja czasu procesu metodą lean managment o ułamki sekundy wpływa na cały core business, poprzez …

#GdzieJestAndrzej? nominowany w konkursie Złote Spinacze 2019

Jest Andrzej, są Spinacze! Nasza kampania #GdzieJestAndrzej, stworzona wraz z Fundacja Itaka na Pol’and’Rock Festival, została nominowana w 3 kategoriach do Złotych Spinaczy. Trzymajcie kciuki! Do Złotych Spinaczy napłynęło 331 zgłoszeń,  spośród których wybrano 92. Poznaj Andrzeja. Horeca Group nominowana jest …

Natural Born – design krytyczny, jak projektować w sposób zrównoważony

Planeta oferuje nam bogactwo zasobów naturalnych, które człowiek swobodnie i bez ograniczeń wykorzystuje od tysięcy lat. Działanie to doprowadziło do niepokojącej sytuacji, w której powinniśmy się zatrzymać i zadać sobie pytanie: jak projektować, produkować i …

Plac Bankowy otwarty na wszystkich warszawiaków, najmłodszych i najstarszych

Kolejny weekend wypełniony animacjami i emocjami. Plac Bankowy ma do zaoferowania wiele. Nie zważa na wiek, na umiejętności, status społeczny … jedynie czego oczekuje to dobrego humoru, ciekawości i otwartości na drugiego człowieka. Warsztaty artystyczne …

Największa gra narracyjna w Europie podczas sopockiego Pikniku Rodzinnego!

280 unikalnych stanowisk warsztatowych czekało na 5 tysięcy uczestników Pikniku Rodzinnego. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy była Nowa Energia, która zainspirowała zespół Horeca Group do przemiany ponad 5 hektarowego terenu w magiczny świat. Na bazie strategicznego hasła nowego klienta – jednego z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, agencja stworzyła …