Horeca Group wygrywa przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados w 2020 roku.

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było budowanie jeszcze silniejszych relacji z odbiorcami, poprzez zwiększenie widoczności marki na największych festiwalach w Polsce. Horeca Group przedstawiła najbardziej spójną, osadzoną w trendach i przemyślaną modułową konstrukcję, która daje możliwość egzekucji w zróżnicowanych przestrzeniach i warunkach. 

2020 będzie kolejnym rokiem współpracy Desperados i Horeca Group. Sześć lat temu firma zaprojektowała i zrealizowała projekt stref sprzedażowych, których Desperados używał przez kolejne lata. Kontenerowe konstrukcje, w niemalże niezmienionej formie, obecne były na festiwalach i imprezach w całej Polsce. W odpowiedzi na brief Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy. 

– W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne. – mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group – Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku. 

Agencja kreatywna Horeca Group działa od 2004 roku i specjalizuje się w łączeniu przestrzeni online i offline, tworząc unikalne doświadczenie marek. Na organizację wydarzeń patrzy kompleksowo: od koncepcji kreatywnej, przez produkcję angażującego kontentu do przestrzeni digital, po sprawną realizację całości przedsięwzięcia. Horeca Group na przestrzeni lat stworzyła wiele rozpoznawalnych projektów, m.in. Heineken Stage na Open’er Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup” czy „Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks.