Open’er Festival 2018 … case study Heineken Stage

Open’er Festival Heineken Stage

Open’er Festival informacje

Open’er Festival || Gdynia || pierwszy przedłużony weekend wakacji

Projekt realizujemy corocznie od 2011 roku

Z roku na rok liczba uczestników rośnie lawinowo sięgając 120 tys. w 2017

Case Study Heineken Stage

Każdy rok jest inny i przynosi nowe wyzwania ze strony marki Heineken i oczekiwań uczestników festiwalu. Co rok chcemy zaskakiwać nowym designem, nową atrakcją, nową korzyścią. W naszą Heinekenową przygodę wyruszyliśmy w 2011 roku kiedy to postawiliśmy mocno na design i brand experience – tym skradliśmy serce festiwalowiczów, którzy otrzymali nową jakość, nową inspirację.

Powstały dwie przepiękne konstrukcje grające minimalizmem, światłem, oryginalnością. W 2012 szata graficzna inspirowana była pulsującymi equalizerami, zrealizowana we współpracy z Balestra Berlin.

W 2013 współpracowaliśmy z Tomkiem Rygalikiem. Stworzyliśmy wspólnie przepiękną strukturę inspirowaną giętymi, drewnianymi strukturami, a w specjalnej Strefie Designu festiwalowicze mogli słuchać i dyskutować o współczesnych trendach.

2014 – Miasto Heineken przyniosło na Festiwal nową jakość: City Talks, City Acts (kreatywne warsztaty), City Clubs – wszystko dzięki naszej kolaboracji z zespołem entuzjastycznych ludzi z TEDxWarsaw. Do współpracy zaprosiliśmy aktywistów miejskich z całej Polski, którzy dzielili się swoją pasją, inspirowali i zachęcali do kreatywnych przedsięwzięć.

W kolejnych latach stawialiśmy mocno na muzykę, niszowe gwiazdy rozpalające falujący tłum zgromadzony w strefie. Stąd współpraca z Brand New Anthem, Novika, Rap History Warsaw, Venter, Szatt, Du:it, Tomek Makowiecki, B2B Kuba Karaś, Marcin Krupa, Rafał Grobel, Juniore&ConradQ, SLG…

Atrakcje oferowane festiwalowiczom: Stage Diving – symulacja skoku w morze wyciągniętych festiwalowych rąk pod Main Stage czy Budka Krzyku – wyzwalacz nadprzeciętnych emocji, przyciągały do zabawy. Ustawiające się kolejki były dla nas najlepszą nagrodą. Co osiągnęliśmy? Sharing, sharing, sharing…

Open’er Festival 2017

i rok 2017 – nowa odsłona, nowy design – który wyszedł z pod ręki naszego wieloletniego przyjaciela, rzeźbiarza artysty Daniela Wnuka, jeszcze więcej muzyki, jeszcze więcej wspólnej zabawy, nie zapominając że w Heineken Stage piwo smakuje najlepiej, a widok na Main Stage jest obłędny.

Open’er Festival 2018

Rok 2018 jakie będzie? Zapraszamy w lipcu na Open’er 4-7.07.2018, Gdynia