Orange Warsaw Festival 2018

Orange Warsaw Festival 2018

Około 25 tysięcy młodych, pięknych, uśmiechniętych, energetycznych ludzi przybyło na Orange Warsaw Festival. Dwie sceny. Bardzo dobry lineup. Uwolnione emocje tworzyły z festiwalowiczów jedną wielką grupę przyjaciół. Przy takiej pozytywnej wibracji, marka staje się częścią tej grupy. Jest obecna przy pocałunkach, śmiechu, rozmowie, wspólnym przeżywaniu … co może osiągnąć? Przywiązanie! Przyjaźń! Wspomnienia!

Dla nas – Horeca Group – OWF 2018 to wielka przyjemność i przywilej pracy z naszym stałym Klientem Grupą Żywiec. W tym roku obecni jesteśmy z trzema zaprojektowanymi i wyprodukowanymi przez nas strefami.

Żywiec Strefa Specjalności

Estetyczny design. Wyśmienite piwa. Przystojni barmani. Efekt? Kolejki, kolejki, kolejki …

Strefa Heineken H3

H3 piwo o niższej zawartości alkoholu, idealne na upalny festiwalowy żar. Gasi pragnienie i emocje. Dwa minimalistyczne w designie kontenery przyciągały tłumy. Heineken, pierwszy na festiwalu, wprowadza do użytku kaucjowane kubki wielorazowego użytku, które na koniec dnia można z powrotem wymienić na gotówkę. Horeca Group dziękuje, że wspólnie możemy dbać o czystość naszej Planety i minimalizować ilość plastikowych odpadów. Brawo MY!

Kontenery Desperados

Design dopasowany do wizerunku marki. Na festiwalach ma swoich wiernych wielbicieli i smakoszy. Kolejki nie ustawiają się tu na próżno.

i najważniejsze … edukacja. „18+ Jestem pełnoletni. Nie kupuję alkoholu nieletnim”. Zawsze pamiętamy o odpowiedzialności.

Śmiało możemy stwierdzić że festiwal na stałe wtopił się w program kulturalny Warszawy. Jest jej współczesną tożsamością. Tej energii nikt już nie zatrzyma!

Do zobaczenia za rok. #owf2018 #owf2019

My jednak nie schodzimy jeszcze z festiwalowej sceny. Widzimy się Opener Festival.