to się NOSI nad Wisłą | kampania społeczna

Jesteśmy twórcami strategii kampanii społeczno-edukacyjnej Dzielnica Wisła promującej dobre praktyki pod hasłem „to się NOSI nad Wisłą” Jesteśmy odpowiedzialni za jej realizację. Plan działania zakłada wiele elementów, które pozwolą dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania …

Strefa Tchibo Black’N White | Open’er Festival 2018

Kawa Tchibo Black’N White w lustrzanej, sferycznej strefie, z widokiem na Main Stage, z miłymi siedziskami gdzie wylegując się i pijąc kawę można słuchać festiwalowej muzyki.   Kawa podana w najatrakcyjniejszych muzycznych kubkach – specjalnie zaprojektowanych na tę okazję, łączących świat festiwalowiczów z muzyką. I …

Multimedialna choinka RWE 2015/2016

„Świąteczna Moc Dobrej Energii”, interaktywna choinka RWE rozświetla jedno z najpopularniejszych miejsc w samym centrum Warszawy. Świąteczne i Noworoczne projekcje multimedialne wraz z mappingiem, czyli trójwymiarowe pokazy łączące światło, obraz i dźwięk. miejsce: Plac Defilad, PKiN, 12 grudzień 2015 – 04 styczeń 2016, godz. 15:00-23:00

Wielka płonąca zapalniczka

BIC Moments, najważniejsze chwile w życiu, utrwalone poprzez momenty. Numer #108 z 3000 to emocje i energia zgromadzone na jednym z największych festiwali muzycznych w Polsce. miejsce: Gdynia Kosakowo, Open’er Festival 2015 kreacja i produkcja strefy marki BIC kreacja i produkcja 8,5m zapalniczki z płonącym …