Czysta Wisła, kampania edukacyjna

Misja: Akcja ma na celu budowanie i podtrzymywanie wśród użytkowników Wisły i jej brzegów poczucia odpowiedzialności za wspólną przestrzeń, szczególnie w kontekście sprzątania po sobie. Cel: Celem bezpośrednim jest uprzątnięcie nieczystości na tzw. dzikich fragmentach wybrzeża wiślanego oraz wprowadzenie systemu monitoringu tych terenów, dla poprawienia …

Rowerowy Maj z platformą edukacyjną Razem na Drodze

W tym roku po raz pierwszy do kampanii Rowerowy Maj Warszawa, została zaproszona platforma Razem na Drodze – autorski projekt edukacyjny Horeca Group – która ze swoim mobilnym miasteczkiem uczyła młodych uczestników podstawowych zasad bezpieczeństwa na drodze. Wielki sukces akcji! Przeszkolono łącznie 4tys. dzieci! Rowerowy …

to się NOSI nad Wisłą | kampania społeczna

Jesteśmy twórcami strategii kampanii społeczno-edukacyjnej Dzielnica Wisła promującej dobre praktyki pod hasłem „to się NOSI nad Wisłą” Jesteśmy odpowiedzialni za jej realizację. Plan działania zakłada wiele elementów, które pozwolą dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania …

Wymiana surowców wtórnych na butelkę wody

Na Bulwarach Wiślanych, w okolicy Pawilonu Muzeum Sztuki Nowoczesnej, ustawiliśmy specjalną maszynę, która w zamian za zużyte surowce wtórne wydaje butelkę wody Żywiec Zdrój.  

Po Stronie Natury 2017. Posadźmy 1 mln drzew. CSR program

Po Stronie Natury Po Stronie Natury. Posadźmy 1.000.000 drzew. W ramach programu „Po Stronie Natury” Żywiec Zdrój przekonuje Polaków, że warto dbać o środowisko naturalne. Prowadzi działania angażujące do wspólnych działań na rzecz natury. W tym roku sadzimy wspólnie milion drzew, odnawiamy kolejne kilometry szlaków i …

Po Stronie Natury 2016

Ogólnopolski Dzień Po Stronie Natury – 15 maja 2016. Przyjdź, daj się uwieźć naturze, odbierz sadzonkę i posadź swoje drzewo.

Półmaraton w Żywcu 2016

XVII Półmaraton dookoła Jeziora Żywieckiego „O Puchar Starosty Żywieckiego”. O właściwe nawodnienie dba Żywiec Zdrój, promując akcję „Woda na Start” miejsce: Żywiec, marzec 2016 kreacja i produkcja strefy animacje związane z programem CSR „Woda na Start” animacje dla dzieci strefa relaksu strefa wolontariusza strefa wiedzy strefa …

Strefa Eco. Dance More Drink Slow!

HEINEKEN, jako lider branży, na cały świat, poprzez swój globalny program „Dance more, drink slow” wysyła ważny komunikat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Drugim ważnym wspieranym aspektem jest ochrona środowiska. miejsce: Gdynia Kosakowo, Open’er Festival 2015 kreacja i produkcja strefy ECO realizacja założeń programu CSR „Enjoy Responsibly” animacja …