outsourcing procesów promocji i sprzedaży

Wymiana surowców wtórnych na butelkę wody

Na Bulwarach Wiślanych, w okolicy Pawilonu Muzeum Sztuki Nowoczesnej, ustawiliśmy specjalną maszynę, która w zamian za zużyte surowce wtórne wydaje butelkę wody Żywiec Zdrój.  

Colgate Max White Expert White

Nowa pasta do zębów Colgate Max White Expert White łączy optyczne rozjaśniacze o potwierdzonym działaniu klinicznym z wyjątkowymi cząsteczkami, które czyszcząc zęby w bezpieczny sposób usuwają przebarwienia, sprawiając, że zęby stają się gładkie, czyste oraz bielsze. Spraw by uśmiech stał się Twoim najlepszym dodatkiem.

miejsca: Rossman (Manufaktura, Łódź), Superpharm (Blue City, Warszawa), Superpharm (Wola Park, Warszawa), Carrefour (Atrium Reduta, Warszawa). Wrzesień-październik 2015

  • strefy sprzedażowo-promocyjne w galeriach handlowych
  • animacje wzmacniające przekaz: czerwony dywan, atrakcja fotograficzna, stylizacja make-up
  • wsparcie ambasadorki marki – Miss Polonia Rozalii Mancewicz
  • słodki poczęstunek
  • dokumentacja zdjęciowa
  • hostessy
  • obsługa techniczna
  • produkcja materiałów promocyjnych

Horeca Optimo

Unikalna platforma współpracy pomiędzy lokalami gastronomicznymi i producentami. Dystrybucja, ekspozycja i/lub promocja produktów w wyselekcjonowanych lokalach.

Budowanie nawyku żucia gumy po jedzeniu

wykorzystanie sektora gastronomicznego do bezpośredniego kontaktu z konsumentem w promowaniu nawyku żucia gumy po jedzeniu (program prowadziliśmy w latach 2012-2007) i orbit po kawie (2012-2010) miejsca: wyselekcjonowane casual-dining w TOP miastach Polski kreatywny pomysł na wykorzystanie sektora horeca opracowanie strategii działania, z precyzyjnym doborem miejsc wg …

Dystrybucja i Sprzedaż w małych miastach

Sprzedaż w miastach do 200 tys. mieszkańców. Pozyskanie 200 lokali – typ restauracja i hotel, poza listą obsługiwanych miejsc przez wewnętrzny Dział HoReCa firmy Pernod Ricard Wyborowa SA.

Budowa nowego kanału dystrybucji

Opracowanie strategii wejścia marki SpecTab do Sektora HoReCa w Polsce miejsca: kluby i puby w TOP miastach Polski, zgodnie z HorecaRoadMap wybór segmentów do działań w HoReCa, zgodnych ze strategią marki opracowanie właściwych aktywności wizerunkowych i sprzedażowych w segmentach wprowadzenie produktu do 280 lokali wdrożenie …

Malibu ekspozycja sklepowa

Get Your Island On, ekspozycja nawiązująca do kampanii marketingowej marki Malibu miejsca: sieć sklepów Real i Carrefour

Program Heineken Extra Cold

Program szkoleniowy skierowany do barmanów i właścicieli lokali miejsca: 300 klubów i pubów, 36 miast w Polsce, lata 2012-2010 statystyka: 2000 barmanów oraz właścicieli lokali kreacja mechanizmu działania programu kreacja i produkcja materiałów BTL wdrożenie i obsługa programu opracowanie i wdrożenie cyklu profesjonalnych szkoleń dla …

Program Sztuka Serwowania Piwa

Program szkoleniowo – motywacyjny skierowany do barmanów i właścicieli lokali. miejsca: 4000 lokali w głównych miastach Polski, lata 2013-2012 statystyka: 18.500 barmanów oraz managerów i właścicieli lokali kreacja mechanizmu działania programu kreacja i produkcja materiałów BTL wdrożenie i obsługa programu opracowanie i przeprowadzenie profesjonalnych szkoleń …