strategia marki, badania

to się NOSI nad Wisłą | kampania społeczna

Jesteśmy twórcami strategii kampanii społeczno-edukacyjnej Dzielnica Wisła promującej dobre praktyki pod hasłem „to się NOSI nad Wisłą” Jesteśmy odpowiedzialni za jej realizację. Plan działania zakłada wiele elementów, które pozwolą dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania …

Seagram’s Gin Party in the City

Miasto tętniące życiem, które nigdy nie kładzie się spać. My nigdy nie mamy go dość!   miejsca: modne kluby w TOP miastach Polski kreacja koncepcji programu dla marki: nazwa i key visual opracowanie scenariusza i szczegółowego programu cyklu promocyjnych eventów kreacja materiałów komunikacyjnych koncepcja promocji aktywnych …

Budowanie nawyku żucia gumy po jedzeniu

wykorzystanie sektora gastronomicznego do bezpośredniego kontaktu z konsumentem w promowaniu nawyku żucia gumy po jedzeniu (program prowadziliśmy w latach 2012-2007) i orbit po kawie (2012-2010) miejsca: wyselekcjonowane casual-dining w TOP miastach Polski kreatywny pomysł na wykorzystanie sektora horeca opracowanie strategii działania, z precyzyjnym doborem miejsc wg …

Budowa nowego kanału dystrybucji

Opracowanie strategii wejścia marki SpecTab do Sektora HoReCa w Polsce miejsca: kluby i puby w TOP miastach Polski, zgodnie z HorecaRoadMap wybór segmentów do działań w HoReCa, zgodnych ze strategią marki opracowanie właściwych aktywności wizerunkowych i sprzedażowych w segmentach wprowadzenie produktu do 280 lokali wdrożenie …

Program Heineken Extra Cold

Program szkoleniowy skierowany do barmanów i właścicieli lokali miejsca: 300 klubów i pubów, 36 miast w Polsce, lata 2012-2010 statystyka: 2000 barmanów oraz właścicieli lokali kreacja mechanizmu działania programu kreacja i produkcja materiałów BTL wdrożenie i obsługa programu opracowanie i wdrożenie cyklu profesjonalnych szkoleń dla …

Program Sztuka Serwowania Piwa

Program szkoleniowo – motywacyjny skierowany do barmanów i właścicieli lokali. miejsca: 4000 lokali w głównych miastach Polski, lata 2013-2012 statystyka: 18.500 barmanów oraz managerów i właścicieli lokali kreacja mechanizmu działania programu kreacja i produkcja materiałów BTL wdrożenie i obsługa programu opracowanie i przeprowadzenie profesjonalnych szkoleń …

Program Żywiec Arcyzimny

Program szkoleniowo motywacyjny skierowany do barmanów i właścicieli lokali miejsca: 100 lokali w TOP15 miastach Polski, rok 2013 opracowanie i egzekucja programu opracowanie i produkcja materiałów szkoleniowych oraz POS dla lokalu badanie jakościowe programu  

badanie sektora horeca

Badanie oparte o ilościową segmentację sektora gastronomicznego Horeca Road Map                                                                         …