Dzień Świętego Patryka

Irlandzkie święto narodowe i religijne obchodzone 17 marca, na cześć Św. Patryka. miejsce: puby w TOP miastach Polski obsługa cyklu promocji St.Patrick Guinness Day ankietowanie konsumentów, w ramach międzynarodowego programu wiedzy o piwie

Chivas Poker Night

Tylko dla dorosłych, wśród przyjaciół. Zabawa, nie na serio, dla zaproszonych gości.     miejsca: wyselekcjonowane kluby w TOP miastach Polski. opracowanie scenariusza i programu cyklu eventów kreacja materiałów i ich implementacja na wybrane materiały kreacja i produkcja scenografii wdrożenie promocji i jej nadzór

Seagram’s Gin Party in the City

Miasto tętniące życiem, które nigdy nie kładzie się spać. My nigdy nie mamy go dość!   miejsca: modne kluby w TOP miastach Polski kreacja koncepcji programu dla marki: nazwa i key visual opracowanie scenariusza i szczegółowego programu cyklu promocyjnych eventów kreacja materiałów komunikacyjnych koncepcja promocji aktywnych …

Malibu Get Your Island On

Wakacje na egzotycznej wyspie, dźwięki bębnów nadające rytm naszym ciałom, zabawa, drinki i cocktaile.     miejsca: kluby w TOP miastach Polski opracowanie koncepcji i mechanizmu promocji konsumenckich, pasywnych i aktywnych opracowanie koncepcji komunikacji promocji i merchandisingu realizacja cyklu eventów oprawa artystyczna kreacja i produkcja …

Metaxa Keep the Moment

Słońce, muzyka, chillout. Z nami poczujesz się jak na najlepszych wakacjach, na tajemniczej wyspie, pełnej koloru i dźwięku.   miejsca: TOP kluby w Polsce opracowanie koncepcji promocji marki scenariusz cyklu eventów koncept muzyczny wraz z doborem muzyki i nagraniem płyty CD dedykowanej do programu dobór …

Carlo Rossi Kobiety i Śpiew

Inspirację do życia czerpiemy z muzyki, Carlo Rossi to inspiracja zamknięta w aromacie kalifornijskiego wina, którym cieszyć możemy się w każdej sytuacji.   miejsca: kluby w TOP miastach Polski opracowanie koncepcji promocji marki scenariusz programu dobór klubów do programu kreacja i produkcja scenografii PR

Horeca Optimo

Unikalna platforma współpracy pomiędzy lokalami gastronomicznymi i producentami. Dystrybucja, ekspozycja i/lub promocja produktów w wyselekcjonowanych lokalach.

Budowanie nawyku żucia gumy po jedzeniu

wykorzystanie sektora gastronomicznego do bezpośredniego kontaktu z konsumentem w promowaniu nawyku żucia gumy po jedzeniu (program prowadziliśmy w latach 2012-2007) i orbit po kawie (2012-2010) miejsca: wyselekcjonowane casual-dining w TOP miastach Polski kreatywny pomysł na wykorzystanie sektora horeca opracowanie strategii działania, z precyzyjnym doborem miejsc wg …

Dystrybucja i Sprzedaż w małych miastach

Sprzedaż w miastach do 200 tys. mieszkańców. Pozyskanie 200 lokali – typ restauracja i hotel, poza listą obsługiwanych miejsc przez wewnętrzny Dział HoReCa firmy Pernod Ricard Wyborowa SA.