Heineken Stage strefa marki | Open’er Festival 2018

  • Client: Grupa Żywiec: Heineken
  • Services: kreacja, produkcja i obsługa

Open’er 2018, 17 edycja, przyniosła rekordy frekwencyjne.
W ciągu 4 dni bawiło się z nami ponad 140 tysięcy młodych, pięknych i pozytywnych ludzi.
Pierwszy raz w historii, festiwal został całkowicie wyprzedany.

Heineken Stage, strefa klubowa

w ciągu dnia zaprasza do barów ustawionych w najbardziej eksponowanych miejscach, do zabawy z przyjaciółmi, wspólnego zdjęcia czy gifu… by wieczorem stać się najbardziej szalonym klubem muzycznym w festiwalowym mieście.

Przez 4 dni graliśmy od 20:30 do 3:30 i zawsze mieliśmy nadkomplet:
4 lipiec: Wasabi, Zambon, Marcin Krupa
5 lipiec: Groh, Daniel Drumz, Lux Familiar
6 lipiec: Das Komplex, Sonar Soul, Mordor Muzik, Envee
7 lipiec: Buszkers, Teielte, Lua Preta, Urbanski
ps. Dziękujemy „U Know Me Records” za dobór artystów i gładką współpracę.

Strefa Specjalności – największy festiwalowy chillout

serwująca wyśmienite piwo i atmosferę. „Dziki Sad” pod dziką festiwalową jabłonią smakował obłędnie.

Przystojni barmani, designerskie bary i orzeźwiające piwo … zrobiło swoje. By sprostać napierającym tłumom musieliśmy zwiększyć liczbę barów …

Obejrzyj film i poczuj Open’er 2018. Zobacz jak bawiliśmy się w Strefie Heineken Stage oraz Strefie Specjalności.

jak nas widzą social media #opener2018

Dziękujemy wszystkim festiwalowiczom za pozytywną energię, a Grupie Żywiec za zaufanie.