Open’er Festival Miasto Heineken 2014

Jeden z największych festiwali muzycznych w Polsce, dotychczasową ofertę z obszaru fashion, teatru, muzeum – wystawa kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej, poszerza o artystów z dziedzin innych niż muzyka, strefę NGO oraz Kids Zone. My uruchamiamy strefę Miasto Heineken, w ramach globalnej kampanii „Open the City”. Strefa oferuje miejskie aspiracyjne aktywności: City Talks i Acts, City Roof, City Club.

Przekrocz próg i OTWÓRZ miasto!

miejsce: Gdynia, lotnisko Babie Doły, 2-5 lipca 2014

  • kreacja i kompleksowa produkcja strefy miasta Heineken
  • #StacjaUniwersytet – City Talks – dobór aktywistów miejskich do projektu, w tematyce: Zielona Strona Miasta, Architektura Miasta, Sztuka Miasta, Miasto Nocą. Zaproszenie do współpracy zespół TEDx Warsaw
  • #StacjaSkwer – City Acts – opracowanie i współprowadzenie części warsztatowej
  • #StacjaKlub – muzyka klubowa, współpraca z muzykami klubowymi (Djs) i organizacjami takimi jak SpinLab
  • nadzór artystyczny
  • obsługa techniczna i logistyczna
nominacja

projekt nominowany w międzynarodowym konkursie Eubea 2014, European Best Event Awards, the International Festival of Events and Live Communication, kategoria Best B2C Event