Reebok Fit Shop, Plac Trzech Krzyży w Warszawie

Reebok Fit Shop

REEBOK FIT SHOP to unikalny projekt wizerunkowy zrealizowany przez Horeca Group dla marki Reebok, który łączył elementy sklepu, klubu fitness oraz przestrzeni eventowej.

Reebok FIT SHOP otworzył swe podwoje na 2 miesiące (30.06 – 3.09.2017), w prestiżowym miejscu w centrum Warszawy -„Ethos” Plac Trzech Krzyży 10/14.

Odwiedzający mieli do dyspozycji na powierzchi 600 m2:
strefę treningową, nowoczesny sprzęt, strefę try-on, open gym, opiekę trenerów personalnych, strefę chillout, kawiarnię, sklep z pełną kolekcją ubrań i akcesoriów codzienne bezpłatne treningi, wydarzenia specjalne, a także szkolenia.

Przez strefę Reebok FIT SHOP przewinęło się 6 tys. osób, odbyło się 8 dużych wydarzeń tematycznych, 40 bezpłatnych treningów oraz 10 specjalistycznych szkoleń.

Manifest Reebok Fit Shop – idea stworzona przez Horeca Group

W tym miejscu często przegrywamy.
Upadamy, ale zawsze się podnosimy.
Wyciągamy wnioski i ciśniemy dalej.
Doceniamy nasze ciało i dbamy o nie.
Dużo jemy. Zwykle zdrowo.
W końcu energia nie bierze się z powietrza.
Lubimy się zmęczyć. Wtedy najlepiej wypoczywamy. Biegamy. Skaczemy. Wyginamy się. Podnosimy ciężkie rzeczy. Pocimy się. Ledwo łapiemy oddech. Dyszymy.
Przez 10 minut. Godzinę. Czasem dwie. Codziennie. Wysoko stawiamy sobie poprzeczkę.
Żeby za chwilę przesunąć ją jeszcze wyżej.
Sukcesu nie mierzymy liczbą polubień.
Skupiamy się na tym, co przeżyliśmy.
Wiemy, że mamy ograniczony czas.
I że dostaliśmy wszystko, czego trzeba, by żyć pełnią życia. Tylko od nas zależy, co z tym dalej zrobimy. BE MORE HUMAN

Nagroda

event uzyskał III miejsce na międzynarodowym konkursie Eventex 2017. W kategorii „Best Experiential Event: