to się NOSI nad Wisłą | kampania społeczna

Jesteśmy twórcami strategii kampanii społeczno-edukacyjnej Dzielnica Wisła promującej dobre praktyki pod hasłem „to się NOSI nad Wisłą

Jesteśmy odpowiedzialni za jej realizację. Plan działania zakłada wiele elementów, które pozwolą dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania alkoholu. Począwszy od standardowych form informacyjnych, takich jak plakaty, poprzez weekendowe warsztaty rodzinne na bulwarach, po akcje performatywne.

Odpowiadamy również za kampanię w social media. Nasze wpisy, filmy i materiały znajdziesz na facebooku i instagramie

 

Kampania „to się NOSI nad Wisłą” trwa od czerwca do września 2018. Nad jej strategią i realizacją czuwa firma Horeca Group, działająca na zlecenie Miasto Stołeczne Warszawa. Za komunikację kampanii odpowiada Biuro Marketingu Miasta i Steinke Communications.

#tosienosinadwisla #dzielnicawisla

Przykładowe realizacje:

warsztaty upcyklingowe - kliknij tutaj
wskazówki na Bulwarach Wiślanych - kliknij tutaj
edukatorzy
wkręceni Warszawiacy
wielorazowy kubek - relacja tutaj