Jakość usług znowu w górę! – wynika z raportu Media & Marketing Polska

W najnowszym raporcie specjalnym Media & Marketing Polska oceniła agencje reklamowe, eventowe oraz domy mediowe. Pod lupę trafiła ich działalność w 2018 roku i jej ocena wystawiona przez obsługiwanych Klientów.

Z raportu jasno wynika, że utrzymaliśmy mocną tendencję wzrostową.

„Wyróżniona w ubiegłorocznym raporcie Horeca może pochwalić się stabilnym biznesem. Klienci w badaniu satysfakcji potwierdzają zadowolenie ze współpracy.”

Wzrost jakości obsługi potwierdzają dane z badania.

„Horeca poprawiła swoje wyniki na wymiarach szczegółowych, większość z nich znajduje się powyżej średniej dla agencji eventowych; klienci zlecając projekt czują się bezpiecznie.”

W porównaniu z rokiem 2017 w 11 na 17 kategorii punktowych zaliczyliśmy wzrost oceny, a w 3 obroniliśmy dotychczasową wysoką pozycję punktową.

Największe wzrosty osiągnęliśmy w kwestiach przejrzystości wydawania budżetu, oferowania usług wykraczających poza same eventy oraz zaufania Klientów do realizacji powierzonych nam projektów.

badanie kantar