Ruszyła druga edycja akcji „Razem na Drodze”

Agencja eventowa Horeca Group wraz z Zarządem Dróg Miejskich i partnerem strategicznym Volvo Trucks, organizują kampanię „Razem na drodze” – akcję edukacyjną dla ponad 4000 uczniów szkół podstawowych.  

95% wypadków w Polsce spowodowanych jest przez czynnik ludzki1. W odpowiedzi na te statystyki agencja eventowa Horeca Group stworzyła akcję edukacyjną „Razem na drodze”, której zadaniem jest szkolenie najmłodszych uczestników ruchu drogowego. W maju 2019 roku ruszyła druga edycja tego wydarzenia, organizowana we współpracy z Zarządem Dróg Miejskich miasta Warszawy, w ramach kampanii Rowerowy Maj. Interaktywne miasteczko „Razem na drodze” odwiedzi 11 warszawskich szkół podstawowych oraz weźmie udział w Wielkim Pikniku Rowerowym organizowanym przez ZDM.  

razem na drodze
zdjęcie: Horeca Group
zdjęcie: Horeca Group

„Razem na Drodze” to pierwsza akcja w Polsce, która opiera się na kompleksowym podejściu do najmłodszych uczestników ruchu drogowego, prezentując im różne role, jakie mogą pełnić na drodze.​ Edukacyjne miasteczko zostało zaprojektowane w myśl idei design thinking, wychodząc naprzeciw potrzebom i możliwościom poznawczym uczniów szkół podstawowych. „Razem na drodze” składa się z 6 interaktywnych stref, których zadaniem jest budzenie świadomości i rozwijanie wyobraźni poprzez zabawę i doświadczenie.​ Jedna z nich jest stworzona we współpracy z partnerem strategicznym Volvo Trucks. Strefa „Stop Look Wave” szkoli dzieci z bezpiecznego zachowaniu na drodze, w przypadku spotkania z tak dużym uczestnikiem ruchu drogowego, jakim jest ciężarówka.  

razem na drodze
zdjęcie: Horeca Group

W tym roku „Razem na drodze” działa w partnerstwie z Zarządem Dróg Miejskich miasta Warszawy, w ramach kampanii Rowerowy Maj. Jest to największa w Polsce akcja edukacyjna skierowana do najmłodszych, dotycząca promocji bezpiecznej jazdy na rowerze. Jej zwieńczeniem będzie Wielki Piknik Rowerowy organizowany 16 czerwca. Na wydarzeniu na plaży w Wilanowie pojawi się również miasteczko „Razem na drodze”.  

razem na drodze
zdjęcie: Horeca Group

Organizatorem i pomysłodawcą akcji „Razem na drodze” jest agencja eventowa Horeca Group. Firma powstała w 2004 roku jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem poprzez sektor horeca. Na przestrzeni lat stworzyła wiele rozpoznawalnych eventów, m.in. Heineken Stage na Open’er Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners World Cup”, „Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks. Po wejściu w sferę digital Horeca Group specjalizuje się w łączeniu przestrzeni online i offline, tworząc unikalne doświadczenie marek. Na organizację wydarzeń patrzy kompleksowo: od koncepcji kreatywnej, przez produkcję angażującego kontentu do przestrzeni digital, po sprawną realizację całości przedsięwzięcia. 

Więcej informacji 
Projekt Razem na Drodze: http://www.razemnadrodze.pl/
Projekt Rowerowy Maj: https://rowerowymaj.eu/