Renault Trucks celebruje 125 lecie marki

Uroczyste wydarzenie odbyło się 20 września na Torze Jastrząb. Hasłem przewodnim imprezy było „Renault Trucks – podróż w czasie i przestrzeni”. Na gości czekały 3 bogate w atrakcje strefy oraz Polski Finał Optifuel Challenge 2019. Wydarzenie zorganizowała Horeca Group.

Z okazji swoich urodzin marka Renault Trucks zafundowała swoim gościom dzień pełen emocji na Torze Jastrząb. W pierwszej strefie „Dla Podróżników” pokazano 125-letnią historię. Do dyspozycji gości były m.in. wehikuł czasu  DeLorean z „Powrotu do przyszłości”, kultowe  Cadillaki i wirtualny spacer po Wielkim Kanionie i Nowym Jorku, które przeniosły odwiedzających w klimat kolejnej niezwykłej wyprawy Renault Trucks Adventure 2020. Dodatkowymi atrakcjami tej strefy były m.in. jazda na mechanicznym byku, czy sterowanie dronem z perspektywy pilota. 

W drugiej strefie „Dla Nieustraszonych” goście mogli zmierzyć się z karuzelą  BOOSTER o ramieniu 30 m, nabierającej prędkości 100 km/h. Trzech topowych polskich Riderów (w tym rekordzisty  Guinnessa w paleniu gumy) pokazało niesamowite show motocyklowe Stunt Wars Poland. Odbyły się także zapierające dech w piersiach pokazy  Drift  Truck Renault Premium. Uczestnicy imprezy mogli też przetestować swoje umiejętności w ekstremalnych warunkach na płycie poślizgowej, zasiadając za kierownicą samochodów osobowych i ciągników Renault Trucks. 

Trzecia strefa „Dla Liczących Kasę” to gratka dla fanów oszczędnej jazdy. Zaprezentowano najnowszej generacji Renault Trucks T faza D ze zmodyfikowanym silnikiem i najnowszym oprogramowaniem sterującym układem napędowym, zmniejszającym spalanie o 6% w stosunku do wersji 2018. Ponadto do dyspozycji Gości były podstawione pojazdy testowe i każdy mógł zrobić rundkę po torze w Jastrzębiu. 

W międzyczasie trwał Polski Finał Optifuel Challenge 2019, a zwycięskim kierowcom wręczono nagrody. Najlepszy z nich awansował do Międzynarodowego Finału, w którym główną nagrodą jest ciągnik Renault Trucks dla zwycięskiej firmy. Całość imprezy poprowadził Rafał Jemielita, redaktor TVN TURBO, prowadzący „Automaniaka”. Na wielki finał imprezy swój koncert dał zespół IRA. 

Wydarzenie zorganizowała agencja eventowa Horeca Group. Firma powstała w 2004 roku jako agencja strategiczna kierująca swoją ofertę do marek chcących komunikować się z konsumentem poprzez sektor horeca. Na przestrzeni lat stworzyła wiele rozpoznawalnych eventów, m.in. Heineken Stage na Open’er Festivalu, „Po Stronie Natury” dla marki Żywiec Zdrój, „Reebok Fit Shop”, „Danoners  World Cup”, „Drivers’ Fuel Challenge” dla marki Volvo Trucks. Po wejściu w sferę digital Horeca Group specjalizuje się w łączeniu przestrzeni online i offline, tworząc unikalne doświadczenie marek. Na organizację wydarzeń patrzy kompleksowo: od koncepcji kreatywnej, przez produkcję angażującego kontentu do przestrzeni digital, po sprawną realizację całości przedsięwzięcia.