Horeca Group wygrywa Złotego Spinacza!

Poznaliśmy laureatów konkursu Złote Spinacze 2019. Jury konkursowe przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy. W kategorii Event Społeczny Złotego Spinacza zdobyła agencja kreatywno – eventowa Horeca Group.

Rozdanie nagród XVII edycji konkursu Złote Spinacze odbyło się 6 grudnia podczas uroczystej gali w warszawskim Hotelu Hilton. Jury, pod przewodnictwem Magdaleny Brzezińskiej z Grupy Żywiec, przyznało wyróżnienia w 31 kategoriach konkursowych. Najlepszym projektem w kategorii Event Społeczny wybrano akcję „Gdzie jest Andrzej?” zorganizowaną na Pol’and’Rock Festiwal przez agencję Horeca Group wraz z Fundacją Itaka Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.

– W rozmowach z przedstawicielami fundacji ITAKA, często przewijała się problematyka ucieczek młodych ludzi na festiwale muzyczne. – mówi Katarzyna Zaniewska, managing partner agencji –  Horeca Group od 10 lat działa na Open’er festival – gdzie przez lata kontaktu z jego uczestnikami zaobserwowaliśmy intensywnie zmieniające się trendy i sposoby komunikacji. Korzystając z naszego doświadczenia, postanowiliśmy wykorzystać je w celu społecznym, niosącym za sobą wartość i przekaz, edukując o problemie ucieczek młodych ludzi.

Celem kampanii #GdzieJestAndrzej było pokazanie uczestnikom festiwalu, jak ważne jest zaangażowanie społeczne, wykorzystanie social media, jako narzędzia, nie tylko do rozrywki, ale przede wszystkim pomocy, dzięki udostępnianiu zdjęć osób zaginionych. To również pokazanie skali zaginięć, uświadomienie, że nie jest to problem marginalny, oraz edukacja pokazująca drugie dno ucieczek – najbliższych czekających na znak życia. Więcej o akcji: